مزایای darukade چیست؟
1. تمامی محصولات این داروخانه آنلاین دارای مجوز معتبر از سازمان مربوطه می‌باشند و با کوپن تخفیف و کد تخفیف داروکده قابل تهیه هستند.
2. پیش از ارسال محصول، حتما از منقضی نشدن آن اطمینان به عمل می‌آید و در صورتی که مهلت مصرف محصول سفارش داده شده کمتر از شش ماه باشد، به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.
3. نحوه استفاده و توضیحات دقیق مربوط به هر محصول ( مانند موارد مصرف، کاربرد محصول، اجزاء تشکیل دهنده آن و شرکت سازنده) در سایت قابل دسترسی است و به تفصیل توضیح داده شده است. بنابراین از جانب این داروخانه اینترنتی هیچ گونه مسئولیتی در برابر مصرف اشتباه یا خودسرانه محصولات وجود ندارد.
4. مرجوع شدن محصولات فقط در صورتی امکان دارد که محصول فروخته شده مخدوش شده باشد یا از نظر ظاهری مشکلی داشته باشد که بیانگر عدم سالم بودن باشد. در غیر این صورت امکان مرجوع کردن محصول ارسال شده وجود ندارد.

 

نکته مهم درباره خرید اینترنتی دارو:

 

لازم به ذکر است که این سایت برای خرید اینترنتی دارو طراحی نشده است و مشتریان نمی‌توانند برای خرید دارو (نظیر انواع قرص و شربت، آمپول و موارد مشابه که غالبا توسط پزشک‌ها در مراجعات حضوری تجویز می‌شوند) از این داروخانه آنلاین با کوپن تخفیف داروکده و کد تخفیف سایت داروکده استفاده کنند. چرا که این کار بدون حضور بیمار و نسخه پزشک میسر نیست. بنابراین این سایت عرضه محصولات صرفا غیردارویی را فراهم می‌کند. لذا برای خرید دارو مد نظر خود باید حتما به صورت حضوری به داروخانه مراجعه کنید. قطعا این کار برای محافظت بیشتر از سلامت مشتریان است.از کوپن تخفیف و  کد تخفیف دارو کده فقط در خرید آنلاین می توانید بهره مند شوید. کاربرانی که تا کنون از سایت داروکده خرید نکره اند نیز می توانند با کد تخفیف اولین خرید داروکده ارزان تر خرید کنند. کوپن تخفیف اولین خرید داروکده را می توانید از تخفیف هات دریافت نمایید. داروکده تخفیف های خوبی را برای محصولات در نظر گرفته است.
برای دریافت کد های تخفیفی بیشتر مانند کد تخفیف ایسام یا ... کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.