لیفتینگ چیست؟

برای پاسخ به این سوال که لیفتینگ چیست، می‌توان گفت که لیفتینگ صورت یک نوع عمل زیبایی برای جوان سازی پوست است که در طی آن پوستی که در اثر افزایش سن پیر و افتاده شده است، کشیده می‌شود و فرد را چندین سال جوان‌تر نشان می‌دهد. معمولا در طی عمل لیفت صورت به طور همزمان لیفت ابرو و پیشانی هم اتفاق می‌افتد. اگر تصمیم به لیفتینگ صورت دارید، تخفیفان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است. با کد تخفیف تخفیفان می‌توانید تخفیف خوبی دریافت کنید و این کار را با قیمت مناسب‌تری انجام دهید.

چرا پوست افتاده و چروک می‌شود؟

اگر در سنین جوانی به خوبی از پوست خود مراقبت کنیم و از کرم‌های گیاهی و انواع ویتامین‌ها استفاده نماییم، باز هم با افزایش سن، پوست انسان هم مانند تمام اعضای دیگر بدن پیر می‌شود و به مرور چربی‌های زیر پوست تحلیل می‌روند و پوست افتاده و چروک می‌شود. بنابراین این موضوع اجتناب ناپذیر است و با مراقبت فقط قادر خواهیم بود که شدت آن را کاهش داده و یا آن را به تعویق بیاندازیم.

شرایط مناسب برای لیفتینگ صورت:

هم مردان و هم زنان می‌توانند عمل لیفت صورت را انجام دهند و محدودیتی از این نظر وجود ندارد. اما برای محدوده سنی آن توصیه می‌شود که حداقل سن ۱۸ سال باشد و مسلما افرادی که سن بالاتر و چین و چروک بیشتری در صورت خود دارند، شرایط مناسب‌تری دارد. به طور کلی لازم است پیش از انجام لیفتینگ صورت، با پزشک مربوطه حتما مشورت کنید تا مطمئن شوید. پس از اطمینان از انجام آن می‌توانید از کد تخفیف تخفیفان که سایت تخفیف ‌‌هات فراهم کرده است استفاده کنید.

برای دریافت کد تخفیف تیمچه اولین خرید یا کد تخفیف خانومی و ... کافیست وارد سایت تخفیف هات شوید.